torsdag 22 oktober 2009

Mår mycket bättre!

Nu mår jag lite bättre än vad jag gjorde när jag skrev det senaste inlägget, men det är okej med endel gnäll inlägg eftersom det inte händer så ofta!
Nu ikväll så har jag och Mathias lagat mat. Det blev fisk och potatis mos, kanske inte låter så gott men det var kanon!
Hampus är här också och boysen sitter och spelar medan jag funderar starkt på att gå in och lägga mig i sängen och kolla på "inlåst" som börjar om 10 min..
Jag har också kollat på tv4:s hemsida på bonde söker fru eftersom jag missade det igår, det händer redan lite pussar och intimt där ;P Det gillar vi!

Förresten det blir jobb i helgen så min helg ser ut såhär i stort sätt:

Fredag: Jobb 7.30- 10.30. Efter det ska jag hem och plocka iordning och diska eftersom vi ska hämta tv- hyllan vid fyra tiden så då måste jag plocka iordning lite med tv:n och så.

Lördag: Ingen aning vad jag ska göra :S antagligen plocka iordning lite...

Söndag: Jobb mellan 7-11. Sedan vet jag inte :S På kvällen ska jag iallafall kolla på GG (Gossip girl)

Någon gång i helgen ska vi också rengöra akvariet och det tar en hel dag ska jag lova. Det tar ungefär 3 timmar att tömma det och sedan ska man greja med det innan man kan fylla på det igen så ca 5- 6 timmar totalt tar det att fixa iordning det + att man måste städa på golv och grejer efteråt eftersom det blir blött och skitigt!

Ne, nu ska jag säga god natt!
kram kram

Inga kommentarer: