fredag 16 april 2010

Äntligen!

Nu som först har jag fått in tvätten i tvättmaskinerna! Så man hinner nog inte med fler än de två som är i nu! Får se vad jag orkar.

Jag var ute i trädgården och tränade lite med Ozzy innan. Gick ganska bra :P
Vill lära honom nya trick men vet inte riktigt vad. Får nog låna någon bok om trick! :)
Det gjorde jag när vi fick honom och då lärde jag honom rätt många!
Får se får se :)

Efter jag tränat Ozzy gick vi över till svärföräldrarna ett tag och umgicks! Trevligt var det att sitta och prata med dem och bröderna med!
Men nu kände jag att jag var tvungen att gå hem och som tur var så hade de tömt tvättmaskinerna så jag fick in två idag i alla fall :)
För det är RIKTIGT mycket tvätt :S

Nu ska jag bara lata mig, har inte hunnit fram med dammsugaren än. Får se om jag får för mig att ta mig en vals med den också...

Kram kram


1 kommentar:

madeleine sa...

Hejsan! Va gärna med och tävla hos mej http://myddis.blogg.se/2010/april/tavling-2.html