torsdag 29 april 2010

En duktig, Emma!

Åh, va jag har varit duktig idag :D
Jag är verkligen stolt över mig själv och det händer inte ofta ^^,
Först så var jag ute med Ozzy innan jobbet då Mathias skulle iväg med.
Sen åkte jag till jobbet och jobbade en underbar dag mellan 7- 14!
Dagen flöt på otroligt bra och en sak under dagen gjorde mig så glad!
Att gå från dålig till pigg :D <3

När jag kom hem så slängde jag in en maskin tvätt för att få det överstökat och satte mig sedan här!
Men efter ett tag så fick jag städrycket så nu är all tvätt tvättad och golven dammsugna och torkade ;D
Nu är det bara massa tvätt i hela lägenheten men det ska bort imorgon! ;D
Skönt att ha lägenheten städad innan helgen då den är fullsmockad med kalas och jobb ;)
Sen är det skönt att ha det färdigt med så man slipper det nästa vecka då Mathias börjar jobba :D
Tänk HAN BÖRJAR JOBBA PÅ MÅNDAG :D

Ne nu ska jag tävla lite innan familjen bernatotte börjar på fyran! Varför inte ge det en chans? ;D
Kram kram

Inga kommentarer: