fredag 9 april 2010

God morgon!

Igår hann jag inte uppdatera något värst mycket!
Det var för att jag övertalade min underbara sambo att få åka in till Kalmar med hans kredit- kort!
Och vad gör jag nu? Jo jag sitter med min helt nya, egna underbara dator :D


Så här ser den ut och den är helt underbar!

Jag köpte en dator då vi verkligen behövde en redig då både min sambos och min dator har kraschat. Jag fick ju igång min dator men den fungerade ju inte alls som den skulle! :/
Idag ska jag försöka få in bilderna i datorn och lägga ut dem här på bloggen, vet att jag har lovat att de skulle komma in mycket tidigare men det har inte blivit så eftersom min dator inte har fungerat som den skulle!

Jag fick åka in till Kalmar och köpa en ny dator och jag tog med mig en kompis som smakråd ;P
Vi fick ingen hjälp utav personalen så jag bad Mathias bror om hjälp via telefon och det blev kanon..
Han tyckte att jag köpt en kanonbra dator :)

Nu är det bara en ny bil innan hösten som saknas så mår jag kanon ;P
Hittade en på blocket för 4000 som man kan pruta lite på men då är den inte besiktad och måste lagas :/
Bättre att då vänta tills man har pengar och köpa en för 6000 eller nåt :S
Vi får se en ny bil behövs i alla fall! ^^,

3 kommentarer:

simone sa...

Vad härligt att du fått en bra dator :D

Annika sa...

Grattis till den nya datorn!
Ps. Vinnare nummer 2 dras imorgon!

Annika sa...

Nu har vår tävling av NIVEA kit 2 fått en vinnare!
Gå in och kika hur det gick.
http://bringblingtoeverything.blogg.se/2010/april/vinnare-av-niveakit-nummer-2.html