fredag 2 april 2010

Härlig promenad!

Jag och Ozzy kom precis hem från en underbar promenad! Den varade i ca 45 min.
Ozzy hade verkligen damp i skogen en runda! :P Han sprang fram och tillbaka och ibland såg det ut som att han inte hittade mig så jag fick ropa och säga här är jag så kom han i full fart mot mig och svansen gick som en propeller! :P
Skönt att man ibland kan känna sig älskad i alla fall ;P
Nu har jag precis avnjutit två frukter på balkongen i eftermiddagssolen :) Underbart!
Man känner verkligen att våren är här, solen skiner och det är helt underbart ute!

Snart ska jag bege mig ner i källaren där tvättmaskinen är igång ;P Har redan tvättat två maskiner och det är två till på gång! Är väl färdiga om en kvart eller något sådant!
Idag har jag också invigt balkongen med den rentvättade tvätten! Härligt att äntligen kunna hänga tvätten ute för att torka :)
När jag varit nere i källaren ska jag bege mig in i duschen och sedan invänta skrotis och Mathias, för vi ska väl till Kalmar?! :S

Kram kram


3 kommentarer:

two olsson sisters sa...

Vilken fin header du har:D Och en så söt hund:D Ha en bra dag!//Emma.

Annika sa...

sv: Mammatessan denna gången men det är 2 paket kvar :)

Oj va duktig du har varit!

Jennie sa...

Ja fy det var läskigt . Fy jag känner mig jätteknäpp som bara tumlat min tvätt idag :D men jag får nog hänga ut den i helgen , :) måste ju passa för katterna också :/