söndag 25 april 2010

Gårdagen!

Vilken seg dag!
Men så är det väl alltid dagen efter!
Gårdagen var både rolig och irriterande!
Vi började med att åka ner till Jenny och Mattias där vi festade lite och umgicks! :)
Det var kanon kul!
Sedan gick vi neråt stan för att titta på bilarna! Skoj som attan!
fick se en person som blev överkörd dock, men han klarade sig bra :)
Han gick därifrån i alla fall! Men han borde ha fruktansvärt ont idag!
Våran kompis ringde 112 så det kom både ambulans och brandbil till platsen men när de kom så var ju den killen borta ;P

Det tragiska som hände under kvällen var liet privata saker, och när vi är påväg hemåt ringer mamma och säger att MIN plånbok är INNE på kristallen!
JAG VAR ALDRIG DÄR!
Så någon hade snott min plånbok ur min väska och använt den för att komma in på kristallen och sedan slängt iväg den! TUR ATT INGET SAKNADES!
Men irriterad och ledsen blev jag som attan och har härmed lärt mig att jag inte ska lite på någon!

Idag har vi mest slappat!
Har inte hänt ett skit ^^,
Jag har lagt in räkningarna så de betalas den 27 i alla fall så nu är det fixat :)
Denna veckan känns lite hektisk på något sätt:

Måndag: Ledig och ska tvätta och dona
Tisdag: 10.30 doktorn, lunch med mamma 13.00 frisören och efter det träffa Marina för hoppningsvis :)
Onsdag: Stor möte på jobbet mellan 14- 16
Torsdag: Jobb 7- 14
Fredag: Ingen aning än!
Lördag: Kalas 13.00
Söndag: jobb 7- 14

3 kommentarer:

Linda sa...

fan va sånt är irriterande! skönt att inget var snott!

simone sa...

Tjo schönheten ;D Gör du för skoj på förmiddagen? Jag pillar med en ny inspirations"blogg" :)

malin sa...

haha "JAG VAR ALDRIG DÄR" ... det såg kul ut :) som att du inte ville erkänna..hehe

tråkigt att sånt händer faktiskt.. dumma männniskor!