tisdag 13 april 2010

God morgon!

Idag är jag uppe med tuppen, kanske för att jag ska jobba!
Som ni sett är jag med i ett par tävlingar nu, ska försöka hinna göra mig en tävlingsblogg istället så jag slipper lägga in alla tävlingar här :) Låter som en bra idé va?
Men ska man ha en vanlig design eller en egen designad då? :S
Vi får se hur det blir!

Denna veckan ser ut såhär:
Måndag: Fika hos mamma, Ungdomsmottagningen.
Tisdag: Jobb 7- 14
Onsdag: Jobb 7- 14 möte 14- 16
Torsdag: Jobb 7- 14
Fredag: Ledig dag!
Lördag: Jobb 7- 14
Söndag: Ledig dag!

Igår invigde vi grillen, eller elgrillen var det ju faktiskt ;P
Men gott blev det och jag tog bilder men har fortfarande inte kunnat installera min mobil på datorn. Så idag tänkte jag försöka igen när jag kommer hem från jobbet! Börjar bli irriterad på detta att jag lovar bilder hela tiden!
Någon som vet om man måste göra något innan man kan använda sig av usb portarna?

Nehe, nu ska jag bosrta håret innan jag ska till jobbet!
Hade tänkt ta cyklen idag men jag väntar nog en vecka till ^^,

Kram kram

2 kommentarer:

jenny sa...

Ja, det gick bra. Det är svårast att somna, men tillslut gör man ju även det. Känner mig så fjantig att jag knappt kan sova utan honom, måste försöka lära mig det ;)

från gymnasiet är det Emelie Engman, som gick i min klass.. hon väntar sitt andra barn.

Frida Nielsen (Numera Alice nielsen), som också gick i min klass.. ska tydligen ha barn.

Adelina Abazibra, som också gick i min klass, har barn och är gift! :O

Sen är det säkert fler :p haha

Le Joss sa...

Hej! Kul att du vill vara med i min tävling. Jag har lagt till dig på listan nu!