onsdag 21 april 2010

Ingen bra början på denna dag!

Denna dag började för jävligt rakt ut sagt!
Jag vaknade vid 7. 13 utav att mobilen ringer och innan jag hinner förstå vad det är så förstår jag att jag försovit mig!
Fasen med! Första gången på typ 2 år jag försover mig. varför nu?!
Jag for upp ringer jobbet och fixar matlådan och är där på 10 minuter typ!
Pinsamt som attan, men det fick fungera!
Resten av dagen gick väl ganska hyffsat, men är trött hela tiden så imorgon får jag åka till stan tror jag och köpa järn tabletter och se om jag blir piggare ^^,

Nu i eftermiddag så duschade jag när jag kom hem, sen satte jag mig här och tittade igenom lite bloggar och svarade på kommentarer. Sen gick jag faktiskt och la mig en runda när jag ätit lite mat.
Vaknade för en och en halv timme sedan och har sedan dess gått en kortrunda med Ozzy och sedan suttit här. Givande dag va? ;P

Imorgon har jag en ledig dag! <3 Hoppas inte de ringer på morgonen bara!
Då ska jag dona lite här hemma och bara sitta och ta det lugnt! Sedan blir det en långrunda med Ozzy (kommer nog ta 1,5- 2 timmar).
Det får bli när Mathias kommer hem då han ska "arbeta" imorgon :)
Han åker vid 8 på morgonen, men jag hoppas på att jag ska kunna somna om en runda så jag får sova imorgon!

Nu ska jag plocka i ordning i alla pappershögar här och hämta den torra tvätten i tvättstugan :)
Kram kram


3 kommentarer:

Catrin sa...

jobbigt att försova sig =(

Agnes sa...

Det är ett HELVETE att försova sig! Speciellt när jag gör det, då är hela dagen förstörd!
Men skönt att få vara ledig imorgon!

Jennie sa...

Wiie ja ,det hade varit skoj . Jag vet inte alls hur min vecka ser ut , men får nog reda på det imorrn .. förhoppninsgvis . är ju lite krångel med nya jobbet och allt ..