torsdag 1 april 2010

Min dag i det stora hela!

Idag har jag haft en datorfri dag i princip! :)
Det var faktiskt väldigt skönt!
Jobbet gick åt skogen, blev förbannad då samarbetet fungerade inte ett skit idag :/
Men vi fick nästan allt gjort men man fick ju knappt någon rast kändes det som :/
Hoppas på att nästa arbetspass blir bättre!
Just nu är nästa arbetspass på måndag så kanske får en hel ledig helg? ;P Glöm det!

När jag kom hem från jobbet vid lite efter två så satt jag och slappade och åt lite efter det tog vi oss en promenad med Mathias föräldrar i ca 1 timme :) Det var kanon skönt!
Ozzy var helt slut när vi kom hem, skönt för han med en skogspromenad!
När vi kom hem från promenaden så gick jag faktiskt och la mig i en timme :) Skönt som attan men är fortfarande trött ;P

Den listan jag skrev för någon dag sedan kommer inte hända än på ett tag! :/
Fick veta idag att OM Mathias får en praktikplats så får han bara 2500 kronor i månaden ?!
Hur i helvete ska man kunna köpa en ny bil då?
Jag blir så trött på livet, mitt liv går framåt men jag kan inte göra så mycket då ens sambos inkomst spelar för stor roll :/
BLIR GALEN PÅ DETTA FÖRBASKADE LIV!!!
Vad ska man göra?!


1 kommentar:

emelie sa...

jobbigt när saker och ting går emot än.... men vad får en bil kosta t.ex ? kram