tisdag 27 april 2010

Min fullbokade dag!

God morgon allesammans!
Idag är det dagen D för mig :S

Ska snart bege oss upp till affären för att inhandla en god frukost :)
Ciabatta, med gott pålägg och kanske något mer :)
Mmmm!

Vid tio- tiden börjar mina äventyr för dagen då ska jag först till astmadoktorn.
Hoppas det går bra där :)
Efter det ska jag möta upp min käre mor och ta en lunch med henne och prata lite skit :)
Vid 13.00 ska jag infinna mig hos frisören, jag gillar egentligen att gå till frisören för man känner sig så fräch efter men jag hatar att någon sätter saxen i håret på en för stunden :S
Men jag vet innerst inne att det kommer bli fint :) För det var ju 1 år och 3 månader sedan någon satte saxen i håret på mig ;P

När jag är färdig med mitt hår ska jag ringa Marina för vi pratade om att vi skulle träffas när jag var klar och hon var klar med sitt ;)
Får se om det blir så ^^,
Ska i alla fall in på Lindex och försöka hitta något för mitt presentkort och min rabattkupong! :)
Jag ska också till apoteket och en skoaffär då mina skor har fallit samman för länge sen så ett par nya behövs verkligen!

Nu ska jag klä på mig och snart äta god frukost :D
Hoppas er dag blir bra så får vi se hur resultatet på håret blev sedan!
Kram kram

2 kommentarer:

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Spännande Emma!! Ha en bra dag!
Kram Evve

Kashaya sa...

Sv. Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!