torsdag 15 april 2010

Ledig dag imorgon!

Hej hallå!

Har inte haft tiden till att skriva fören nu!
Jag slutade som sagt jobba vid 14.00 OCH VILKEN DAG!!
Det är så rörigt så det inte är sant!
Jag blev lite irriterad en gång vid rasten då någon trodde att jag var en personlig assistent åt en i personalen!
GAAH, retar gallfeber på mig. Gör det hämta det! :(
Men men bara att ha ett leende på läpparna och skrika i en kudde när man kommer hem!

När jag kom hem så slappade jag för jag var helt slut i huvudet!
Men vaknade till efter ett tag och har hunnit med en långpromenad med våran söthund!
Härligt som attan, imorgon blir det nog bara en kortrunda så vi vilar hans ben lite :)
Ska ju ändå tvätta och dona lite imorgon med, när jag äntligen har en ledig dag ^^,

Har förresten fixat en tävlingsblogg som jag kommer lägga upp de tävlingar jag är med på nu istället och den är under fliken "Emma tävlar" här uppe!
Just nu är det bara en tävling men kommer fler som jag ska vara med i :)

Nu ska jag kolla klart på filmen jag sitter och haltittar på :)
Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha då jag vet att jag är LEDIG IMORGON! :D

Kram kram


Inga kommentarer: