lördag 24 april 2010

Vilken förmiddag :S

Jag åkte ner till stan för att gå på bolaget (igen) och handla lite mat. När jag kommer ner till stan för att ta ut pengar så upptäcker jag att mitt bankomatkort inte är i plånboken (PANIK).
Funderar på vart jag använde det sist och kom på att Mathias köpte frukt till mig igår!
Kortet ligger alltså hemma! SHIT!

Jag får åka hem för att hämta kortet, tanka och köra fort som attan ner till stan igen då jag trodde att bolaget stängde vid 13.00. När jag kommer till bankomaten vid halv ett så är det jätte lång kö!
Men sedan står det några killar och pratar om bolaget och säger att det stänger vid två. PUH!
Lättad över att inte behöva stressa som en gris!

Så nu är jag hemkommen, ska ut med hunden en snabbis, in i duschen och öppna den första cidern! och sedan äta lite innan vi far ner till Jenny och Sundman! :D
Länge sen jag festade med jenny så ska bli kalasa kul :D
Vi ska vara där runt fyra så jag känner att svetten börjar rinna i min panna STRESSAD).

ps, min huvudverk är faktiskt borta :D ds.


1 kommentar:

Jennie sa...

den 5 maj ska vi till BVC , och det vid ettiden , och det kanske är för sent . Det hade ju varit gutt och kommit iväg ganska lagom i tid ? :)
Men när kan du mer näst nästa vecka ?

Har förvisso intejag fått schema för ännu :(