fredag 16 april 2010

Irriterande att bo i lägenhet!

Usch va irriterad jag är! Varför ska jag kånka ner på den jätte tunga tvättunnan ner i källaren där jag satt upp tvätt tid. Ska precis börja lägga in tvätten när jag inser att det redan ligger tvätt i maskinerna?!
Varför ska de tvätta idag när jag är ledig och ska tvätta!?
När ska jag nu hinna tvätta liksom!?
GAAAH, varför kan man inte ha råd att flytta till hus så man kan ha en egen jävla tvättmaskin.

Jag får ta och gå ner om någon timme för att se ifall de har kunnat ta väck sin tvätt så jag kan tvätta lite idag i alla fall. Usch va irriterande!
Vad ska jag göra nu då?!

Ska nog sätta på lite musik och bädda sängen och köra ett varv med dammsugaren igen (gjorde det för någon dag sedan). Det behövs ju dammsugas rätt mycket när man har hund, och framför allt när man har allergi med ^^,

Påtal om allergin så fick jag min remiss för någon dag sedan. Ska dit den 27 april klockan 10.30.
Jag ska klippa mig vid 9.00 och färga håret men får nog ändra den tiden för tar väl längre tid att klippa och färga håret va?! :S
Får ta en tid vid 11.30 istället för då borde man vara klar hos doktorn!
Får se vad de säger hos frisören :)

Nu ska jag ta tag i lägenheten samtidigt som jag tittar på hästhoppningen på tv:n som jag såg att det var nu!
kram kram

1 kommentar:

Julia sa...

Frisörer och åhlens tror jag! :)