tisdag 20 april 2010

Myskväll!

Idag när jag kom hem från jobbet var jag helt slut (som vanligt).
Är trött hela tiden. Vad kan det bero på?
När jag kom hem så tog jag med mig Mathias ut på en promenad! (Igår hade jag Marina med mig).
Ska försöka få det på rutin att jag går en runda varje dag jag kommer hem från jobbet så det är avklarat och sedan de dagar jag är ledig blir det en promenad vilken tid som helst :)

Vi har också hunnit vara nere i stan och handlat lite så vi fick mat i magen!
Det blev potatis och köttgryta! GUD SÅ GOTT DET VAR!
Min sambo kan laga mat ;P
Nu sitter vi båda mätta i soffan och ska snart sätta på en film som vi ska slappa framför :)
Efter filmen blir det självklart Cougar town innan läggdags ^^,

Ni får ursäkta om jag verkar lite "off" på blogg fronten men känner ingen riktig inspiration till att skriva längre! Men jag försöker, men kan vara seg på att svara på kommentarer!

Nu ska sambon och jag myyyysa!
Kram kram

1 kommentar:

julia sa...

är det seriöst?
han va iaf söt :)