onsdag 14 april 2010

Min dag igår!

Sorry för dålig uppdatering igår! Ska bli bättre på det idag :)
Hade möte igår istället för idag så jag kom hem vid halv fem och då hade min älskling gjort mat till oss :)
Köttfärssås och spagetti var det! Mumma!
När vi ätit tog jag mig en runda med bilen. (älskar att köra runt och titta på hus).
Jag var ute i nästan en timme och hittade två hus (som låg mitt i ingenstans).
ett var till salu och det andra var tomt.
Men där hade jag nog aldrig vågat bo :P
Men jag är sååååå sugen på hus nu. Tänkt så skönt det hade varit för Ozzy.
Jag vet om ett hus som skulle vara perfekt!
Men det är vatten i källaren (fick jag veta igår). Och så har det varit hål i dörren in hela vintern :S
Mycket att göra helt enkelt.
men vi får se!

När jag kom hem från min körrunda så tog vi oss en runda i skogen! Vi bara gick rakt in och fick se vart vi tog vägen helt enkelt :)
Ozzy älskar det! Han hoppar och skuttar och springer runt, härligt att se.
Sen är han ju så klumpig så han snubblar hit och dit ^^,
När vi kom in igen så var det tv som gällde. 20.00- dating in the dark. 21.00- någon seriestart på fyran. 21.55- cougar town :D

Nu ska jag fixa iordning mig och ge Ozzy frukost sedan blir det jobb mellan 7.00- 14.00
Så vi ses då :D

Kram kram

Inga kommentarer: