onsdag 28 april 2010

Gårdagen!

Förlåt för dålig uppdatering men kom inte hem fören halv nio igår kväll ^^,
Dagen började med att jag befann mig hos doktorn vid 10.30.
Det gick ganska bra, fick någon grej jag skulle andas in i 2 minuter, lite otäckt med det behövdes.
Svårt att förklara vad jag gjorde ^^,
När jag var klar där så ringde jag min käre mor och bestämde träff.
Vi tog en god lunch på "asian ha" i Nybro :)
Gott som attan och trevligt!

Efter den goda lunchen gick vi en runda inne på Lindex innan det var dags för mig att infinna mig hos frisören, Jag var sjukt nervös :S
Men det gick bra, och jag blev väldigt nöjd över mitt hår :)
Men det tog 3 timmar :P Hahah. Så man var lite le i kroppen när man var klar!
När jag var klar så träffade jag Marina och fikade med henne :)
Trevligt trevligt, dessvärre blev det inte så långvarigt. Men huvudsaken är väl att man träffas? :)

När vi sagt hej då så åkte jag hem för att hämta Mathias då vi skulle handla massa mat.
Vi åkte faktiskt in till Kalmar och city gross. Det var fan dyrare än kvantum :S Fick mycket mindre mat för pengarna tyckte jag :/ Men men, jag fick mina blomlådor :D
De blev uppsatta för en stund sedan och jag lovar att jag ska lägga upp lite bilder senare ikväll för nu hinner jag inte (ska på möte om en halvtimme).

Förresten hade jag rabattkuponger på Lindex men hann inte handla där igår så jag beställde från internet :)
Det blev inga Jeans för hittade inga fina så det blev ett par jeggins, två tröjor och en bustier faktiskt ;P
Har alltid velat ha en så nu är en påväg hem till mig :D Får se hur det känns att ha en sån ^^, Gammalmodig kanske? :S

Idag har vi varit i stan och handlat hundmat då lantmännen han stänga igår och så köpte vi ett fästinghalsband till Ozzy, det börjar ju bli tider för det nu ^^,
Så nu hoppas vi på en fästingfri sommar :)

vad har ni haft för er idag? :)
Kram kram

Inga kommentarer: