söndag 18 april 2010

Trött!

Usch, idag är jag trött och seg!
Har slappat lite hela dagen och suttit här framför min älskade dator! :)
Igår blev det lite vin för mig och någon öl.
Tänkte bara sitta hemma och slappa då jag mådde lite halvt dåligt men det blev en biltur där jag hade ganska "kul". Trevliga människor i alla fall men hade nästan velat stanna hemma när man väl var iväg :P
Nu ikväll ska vi bara ta det lugnt!
Ska snart ner mot staden för att handla lite bröd och sånt som är bra att ha då kylskåpet ropar efter påfyllning.
Påfyllningen kommer på tisdag den 27 då det är löning och storhandlingen ska jag ta då eftersom jag ska vara i stan vid 10.30 då jag ska infinna mig hos astma doktorn och sedan vid 13.00 ska jag klippa mig och färga håret ;)
Hoppas jag blir nöjd över resultatet, hatar men ändå älskar att gå till frisören och när de sa att det tar ca 2,5- 3 timmar att fixa mitt hår så kände jag att det kan vara lite långtråkigt :P
Skor ska jag med inhandla mig då. Blir en underbar shoppingdag.
Någon som vill följa med så jag slipper shoppa själv?
Kanske inte så kul att sitta och vänta på mig när jag klipper mig men efteråt eller innan ;P hihi!

Vid 21.00 börjar Wallander, en som man redan har sett men det känns som en tradition nu att kolla på beck, wallander eller Johan falk på söndagar :) Hehe!

Vad ska ni göra ikväll?
En lugn hemma kväll?
Kram kram

Inga kommentarer: