onsdag 14 april 2010

Bilderna jag har lovat aldelles för länge! ;P



Dagens cykelpromenad. Svalkade sig lite när vi kommit halvvägs :)

Dålig bild men skulle ta en bild när Ozzy hoppade över
bäcken och han LYCKADES :P
Bäcken vi stannade vid mitt ute i skogen :)
Våran bebis trippar på så glatt :)
Titt så bra det går! Trodde aldrig det skulle gå såhär bra!


En bild ifrån våran skogspromenad igår :)


Årets första grillning! MUMMA!


Grejjar i trädgården, tog väck alla
löv som låg över jordgubbsplantorna :)



Här jobbar jag och står i ^^,


Medans Ozzy ligger och tittar på ;P


Ozzy i husses keps ;P


Vårens blommor :)


Vackert :)
ÄNTLIGEN VÅR!


Blev åt fel håll men en fin bild :)


Ozzy dampar och ligger på rygg ;)
Snygg bild va?!


Älskar denna bild!
Den är ifrån morgonpromenaden
vid orranässasjön :)


Också från morgonpromenaden :)


Vackert vid vattnet :)


Denna utsikten skulle man haft från ett hus :)
Från orranässasjön!


Rätt vackert här med!


De tre grabbarna som var med på morgon-
promenaden! :)


Min fina vinst som jag vann hos Agnes!
Tack så mycket!


Sry Jennie! Jag var bara tvungen att lägga ut
en bild ifrån kvällen :)
Detta är ifrån Jennies 20- års fest!


Sist men inte minst bjuder jag på en bild på mig
dagen då vi skulle till Jennie på fest!

Ja det blev ett par bilder, hoppas ni orkar titta igenom alla ^^,
kram kram

1 kommentar:

Agnes sa...

Vad många fina bilder! Vinsten var ju riktigt snygg... vill också ha :)