lördag 24 april 2010

Huvudverken är kvar än :/

Usch vilken natt! :/ Huvudverken har inte gett sig än och sömnen har inte varit den bästa! När jag vaknade vid 6 och skulle åka och jobba så hade jag inte sovit mer än 2- 3 timmar och kände att om jag jobbar så kommer jag göra en massa fel :/
Så jag ringde och sa att jag inte kunde komma! Surt men sant.
Nu har jag sovit ett par timmar till och känner mig ganska utvilad, lite huvudverk bara!
Ska snart neråt stan och handla lite inför middagen och kvällen :)

Förresten fick en chock igår kväll! Tittade på mitt konto på inkommande belopp där lönen stod.
WOW säger jag bara! Hade inte räknat med så mycket!
Så nu ska jag lägga undan pengar så jag snart kan inhandla mig en ny bil :D WIIIE!
Det lönar sig att jobba ihjäl sig ^^,
Nästa vecka blir det förhoppningsvis en ikea runda med Jennie med :D Får se vilken dag som passar bäst! :)
Ska skriva en lista över saker jag vill ha så det blir lite inhandlat så det inte blir som sist ;P Hihih!

Förresten fick höra igår att jag är fjompig! HAHA!
Detta lär bli risk för diskussion men tycker ni att det är fjompigt om man säger att man inte vill handla nya möbler och gardiner till denna lägenheten då man hoppas på att få flytta snart och att färgerna då kanske inte passar in. Är det idiotiskt att tänka så? :S
Jag tycker det är ekonomiskt tänkande ifall inte färgerna passar in på det stället man hamnar på :)
Säg vad ni tycker!

Ha en bra dag på er!
Kram kram


3 kommentarer:

jenny sa...

Yes, gör så! :) Vi bor på Göljemålagatan 18 B. På samma sida som affären är på. Andra våningen! :) Välkommna!

Sofie sa...

varför skulle det vara idiotiskt att tänka så? jag tänker på samma sätt vi skulle behöva nya möbler men vi ska flytta till höst/VINTERN och vet inte hur färgerna blir så därför väntar jag med så folk tycka det e fjompigt!vad e d för ord egentligen :P
grattis till Lönen känns alltid skönt med pengar på kontot :)
Hoppas du har tid att träffa alva en sväng hon har pratat om dej :)

Jennie sa...

hejsan hejsan !
Jadu , jag vet inte vilket som blir bäst . Allra smidigast är ju om vi blir hämtade , men det blir väl mycket för dig att köra :O
tänkte att vi kanske kunde käka inne kopparslagen också på thairestaurangen, och så kan jag isåfall bjuda istället för bensinpengar ? Om du vill ..