fredag 23 april 2010

Beautiful blogger award

Med utmärkelsen följer vissa regler:


- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.



Sju saker om mig:

♥ Jag är sjukt rädd för småkryp! När de är på en så får jag ofta panik och springer runt och försöker få bort det (fast det redan är borta).

♥ Jag har jobbat på Rydéns där man gör kistor. Inte det roligaste jobb man har haft ^^,

♥ Jag hatar att prata gott om mig själv, och jag har jättesvårt att ta emot komplimanger och blir ofta arg om någon ger mig en, försöker bättra mig!

♥ Jag är väldigt "blond" i sättet och kommer ofta med klyftiga kommentarer som gör att de jag umgås med får ett eller två goda skratt :)

♥ När jag är hemma är jag inte speciellt kvinnlig utav mig utan det som behöver komma ut kommer ut ;P (när jag och mathias är hemma själva).

♥ Jag är allergisk emot det mesta känns det som. Djur, pollen, gräs, nötter, björk!

♥ Har väldigt dåligt temperament. Kan bli sur för minsta lilla om jag har en dålig dag. En väldigt kort stubin med andra ord ^^,

Jag skickar Awarden vidare till:
Tack gulliga Agnes för awarden!


2 kommentarer:

jenny sa...

Hejsan.

Ja jag har pratat med mattias, men jag vet inte riktigt vilken tid. Det blir som det blir. Vi ska iallafall vara här hemma först och dricka lite innan vi går ner till stan (ni får givetvis komma då också, antar att det blir runt 4-5?) sen går vi tillbaka när vi känner för att ;)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Å tack så jätte mycket.
Jag ska verkligen försöka få tid att knåpa ihop ett inlägg om det!
:)