onsdag 28 april 2010

Fått mitt sommarschema :)

Mötet på jobbet gick väl ganska bra!
Man känner att det är en spänd stämmning, men det hoppas jag ska lösa sig snart :)
Jag tycker inte jag har råkat ut för så mycket som de andra har!
Men hoppas det löser sig för dem..
När jag var på jobbet så fick jag mitt sommarschema och min Juli månad är fullsmockad med jobb :D Me like! <3
räknade ut att på hela Juli månad har jag 10 lediga dagar utspridda så den lönen som kommer i Augusti lär vara grymt bra ;P hihi!

Efter mötet åkte jag hem en runda och donat lite här hemma :) Så här hemma är det nu lite städat.
Ska dammsuga och damma imorgon.
Köket är i alla fall diskfritt ^^,

När jag donat lite åkte vi till Orrefors hotell för att beställa svenne mat ;)
Var ju tvugna att fira lite då Mathias fått jobb!
På måndag då smäller det.
Och det bästa av allt är att som det ser ut nu så behöver Ozzy inte vara ensam hemma mer än 2 dagar nästa vecka och självklart kommer jag åka hem på lunchen för att gå ut med honom och äta :)
Det får man ju göra har ju de andra sagt så då gör jag så :)
För 8 timmar själv är väl lite väl långt kan jag tycka!

Nu ska jag slappa lite och läsa bloggar lite innan läggdags då det väntas jobb mellan 7- 14 imorgon!
Ha en bra kväll!
Kram kram

Inga kommentarer: