fredag 30 april 2010

Dagen började dåligt!

Har precis kommit in ifrån en runda med Ozzy! :)
Inget fint väder så blev inte så värst lång! Till hösten ska jag införskaffa mig regnkläder och gummistövlar så man kan traska utan att bli blöt! + ett regntäcke till vovvsen :)

Idag började min dag åt skogen! Vaknade klockan 06.55 och insåg att jag börjar jobba om 5 MINUTER! :S
Jag flög upp ur sängen klädde på mig tog medicinen och tog ett drag med mascaran för att försöka se piggare ut. Trog lite i håret så det låg OK och sprayade och huggs flux så var jag på G mot jobbet. Några minuter över 7 var jag på jobbet trött som få men jag var i alla fall där :)

Dagen har både gått fort och smärtfritt :)
Har inte blivit irriterad någon gång, Eller jo det blev jag!
Men det var en skitsak som en del inte fattar att de kan göra!
De som jobbade förstår nog vad jag menar ;P
hehe.

nu sitter jag och tittar på Benjamin buttons otroliga liv då jag sist inte tittade klart på hela ska jag försöka göra det idag :)

Ha en trevlig valborg och helg allesammans!
Kram kram


Inga kommentarer: