tisdag 20 april 2010

Dålig uppdatering! Fy på mig...

Sorry för dålig uppdatering igår. Vet inte vad tiden tog vägen :/
Jag satt här vid datorn men fick liksom ingen skrivar kraft!
Som ni kanske förstår är det jobb på gång idag med!
Är lika trött som jag var igår. Kanske behöver en semester vecka? :P
Till hösten blir det förhoppningsvis semester om Mathias har arbete :)
Då ska jag ta mig semester! hihi...
Min vecka ser ut såhär+ nästa vecka:

Måndag: Jobb 7- 14, promenad med Marina :)
Tisdag: Jobb 7- 12.
Onsdag: Jobb 7- 14.
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobb 7- 14
Lördag: Jobb 7- 14, Crusing och fest i Nybro :)
Söndag: Ledig och bakfull.

Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig, Astma doktorn 10.30, Frisören 13.00. Fika med Marina? :)
Onsdag: Möte på jobbet.
Torsdag: Jobb 7- 14
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Jobb 7- 14

Där det står att jag är ledig är vad jag vet nu! De kan fortfarande ringa in mig. Men nästa tisdag kan jag inte jobba så då vet jag att jag är ledig :)
Längtar tills klippningen! Har inte klippt mitt hår sen Januari 2009 ;P
Så det är dags att ta tag i sitt utseende kanske?

Nu ska jag kika lite här på internet innan jag åker till jobbet. Ska ta mig en smörgås och ett glas nyponsoppa också! Mmm!
Ha en trevlig dag :)

Kram kram


2 kommentarer:

jenny sa...

Det är fest här på Lördag! :) Ni får gärna komma om ni vill! :)

Jennie sa...

Skönt att vara både ledig och ha jobb :) hihi ..

När ska vi ta ikeatrippen ? :) snart ?

Hoppas du slipper förkylningen.

Åh ja visst är det så , och visst finns det aggressiva pitbulls också , men ALLA är inte aggressiva och det behöver inte vara sånt j*vla ramaski runt det . :O

Hoppas du har det bra , kram !