söndag 11 april 2010

Jobb helg!

Denna helgen har det varit jobb :)
Igår jobbade jag mellan 7- 14 sen när jag kom hem gick jag och la mig för att vila en stund då jag inte kunnat sova på natten :/ Aldrig roligt när man inte kan sova!
Men det gick ändå bra på jobbet och det gick fort.
På kvällen igår var vi i stan en runda och åkte runt sen var det fest hos en kompis så vi åkte dit för att checka läget men det var inte mycket att ha då de flesta redan var as packade! :P
Jag höll föresten på att kliva på en :S Blev rätt skraj när jag upptäckte mitt i steget att det låg en människa mitt i mörkret på marken!
Vad hade hänt om jag klivit med sylvassa klackar rakt i huvudet? :S Jisses!

Idag ringde klockan 06.30 Kände sedan att det var lite sent att kliva upp då jag ska infinna mig på jobbet klockan 7 men det fungerade fin fint! Var där en minut i ca :P
Jobbet idag fungerade också kanon! Och när jag kom hem så gick jag en runda med Ozzy och började vårstäda i trädgården! Men efter två lass löv blev jag trött och tänkte att jag tar allt nästa helg då jag ska sätta potatis och så hoppas jag att Mathias är hemma då så han kan hjälpa till med löven :)
Så nu ska jag sätta på musiken och städa inne istället och sätta ut utemöblerna på balkongen och fixa fint där ute då vi ska "grilla" med elgrillen idag ute på balkongen :D
Så här blir det storstäd och hoppas jag hittar någon bra musik någonstans ;D

Vad har hänt hos er i helgen?
Kram kram

1 kommentar:

jenny sa...

Okej! :) Ja, just nu lutar det iallafall åt att ha fest :) Så ni är välkomna isåfall! :) men jag hör av mig om mer info senare! Kram