söndag 10 maj 2009

10 Maj- 09

Japp, nu var långrundan avklarad :) Har haft mamma och min syster på fika här idag så då tog jag fram kanelbullar, vaniljbullar, vaniljmuffins, äppel och kanelmuffins och chokladmuffins :D Gott, men man bilr tjock ^^,
Efter fikat så tog vi oss en långpromenad med Ozzy, skönt som fan va det. Jag har tänkt att jag ska skärpa mig när det gäller långrundor, måste gå det varje dag(om man inte ska gå upp i vikt igen) men Ozzy behöver det också.. Nu i veckan är jag ledig från skolan (som jag vet) så då ska jag vara ute i trädgården och greja, måste bara få ur mathias hur vi ska göra med uteplatsen, ska vi gräva upp all grus och lägga sten eller hur blir det? :/

Imorgon ska Mathias iväg vid halv sju ungefär så jag funderar på om man ska upp runt åtta tiden imon och gå långrunda på morgonen? Det kan vara rätt trevligt tror jag. Sedan blir det nog att gräva upp jordbubbarna och greja i landet, kan hoppas på att Mathias vill avvara lite pengar till mig också så man kan plantera lite mer saker än jordgubbar och rabarber ;P

Åh, vad ska jag göra nu? Har städat lägenheten, håller på att tvätta(snart färdig), bakade igår så det kan jag inte göra idag, har gått långrunda, finns inte så mycket mer att göra :S Inte ofta det känns som att man inte har något att göra :P Läxor och sånt har jag inte en aning om eftersom gruppen lär skita i mig :/ Men jag skiter rätt så ordentligt i skolan med nu, men jag har nog tänkt till en liten extragång, jag ska nog gå kvar till hösten, det är ju trots allt bara ca 3 veckor kvar i skolan och sen är det jobb som gäller, så till hösten får vi se om jag går kvar eller om jag kan få jobb någonstans :) (hoppas på jobb faktiskt).

Kanske ska ta mig en bok och sätta mig ute i solen? eller ska jag hitta på något annat skoj?
Kanske ska ta och ändra på bloggen som jag tänkt göra ett bra tag nu, försöka fixa en fin bild att ha som header :)

Ja det gör jag :D

1 kommentar:

Sofie sa...

vilken fin sida emma vad e d för vovve nyfiken!