tisdag 5 maj 2009

5 Maj- 09

Usch, seg morgon var det idag både för mig och Ozzy :/ Skulle försöka få med honom ut på en morgonrunda så han inte är jätte kissinödig när Mathias vaknar, men så seg som han var så kan jag tänka mig att han hade velat och sova istället (det hade jag med velat). Nu sitter jag och äter frukost, och ska snart kolla upp recepten som jag ska baka idag(om det blir så) så jag har allt hemma :) Jag tror det blir både bröd och bullar ^^, Men vi får se vad som händer, har sagt att Mathias ska diska innan jag kommer hem iaf så det inte ser ut som ett bombnedslag när jag kommer hem, och det måste nästan vara diskat när man ska baka tycker jag ^^,

Ne, nu ska jag äta upp lite fort och sedan titta så jag har allt hemma, men ha en bra dag! :D

PS: Härlig helg! :)

1 kommentar:

Sofie sa...

http://www.blocket.se/vi/21201248.htm?ca=18_s

Hittade denna såå söööt tycker jag =) I lessebo