söndag 17 maj 2009

17 Maj- 09

Ursäkta för dålig uppdatering igår. Vi åkte hemifrån vid ca 12.00 och kom hem igen vid 18.00 för att hämta lite saker och lämna fiskar som vi fått upp till Mathias pappa som han ska ha i dammen :) Jag fick faktiskt två av dem, Hanna fick två och Mathias fyra ;P

När vi fiskat färdigt kom vi fram till att vi skulle ha en myskväll tillsammans så Mathias och jag åkte och köpte pizza och godis till oss alla 5 :) Jätte trevligt och gott var det, sedan när vi ätit färdigt så började Eurovision song contest, jag hejade självklart på Sverige, trodde faktiskt dom hade en chans att komma högt iår eftersom det var en annorlunda låt. Men icke! Jag tyckte också Finland och Azerbadjan var bra :) När röstningen var igång så bestämde Mathias och jag oss om att åka hem och lägga oss i sängen och kolla på röstningen (somnade innan röstningen var färdig). Så nu fick jag gå in på svt:s hemsida för att se vem som vann. Mammas favvo vann :P

Igår var jag väldigt onyttig (gick inte en enda långrunda). Men Ozzy sprang runt och hade riktigt kul vid dammen :) Han sprang och ner i vattnet, upp till magen sen vände han :P Men det var bättre än sist iaf, nu vågar han gå ner självmant, så han var trött när vi kom hem sen. Jag tror inte att jag hinner gå en långrunda idag heller, inte nu på morgonen iaf. Jag/vi ska vara i kyrkan vid 10.00, jag måste tanka innan jag åker och så måste jag köpa någon blomma eftersom jag inte har gjort det, men funderar på om man ska ta blomman efter kyrkan så man slipper jäkta så in i norden?
Jag tänkte faktiskt vaxa mina ben idag för första gången i mitt liv, men nu insåg jag att jag inte vågar så det blir en snabbrakning i duschen sen så det ser fint ut^^, Har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller :S Mamma tyckte en klänning så får väl bli det, sen vet jag inte om jag ska ha mina högklackade pumps eller bara mina sandaler med liten klack? :/ hmm!

Ne, om man ska börja raka benen lite, och sen börja fixa lite? Men jag uppdaterar när jag/vi kommer hem ifrån pappas (Träffa släkten, läääääänge sen)

1 kommentar:

Sofie sa...

Halloj jag funderar bara på att ha pasta sallad men att baka nåt bröd till? va tror du? Kan du isf hjälpa mej Med brödet å salladen på fredag :D Kram!