lördag 9 maj 2009

9 Maj- 09

Igår var jag och Matihas på marknaden, var ju inget att ha som vanligt. Vi blev fast hos viasat som försökte lura på oss viasats kanaler ist för dom vi har. Men som vi sa till dom: vi vet vad vi har nu och är nöjda över det! När vi väl kom därifrån så träffade vi Martin, min bror och hans kompis. Vi åkte hem till pappa och fick mat :) En riktigt god taco-soppa :) Mmmm!

När vi åkte därifrån så åkte vi till däckcity och billjudstävlingen och burn- tävlingen. Det var trevligt men inte jätte skoj :/ Jag filmade några bilar som burnade, de första bilarna var rätt häftigt, men sen blev det bara långtråkigt så då åkte jag, Martin och Carro till Mcd och när vi kom tillbaks därifrån så fick jag provköra en Jeep Cherokee som jag och Mathias funderar på att köpa, men efter den turen så visst bilen var skön att köra men den drog alldeles för mycket och det var alldeles för mycket att göra på den också. Så det får nog bli en Audi eller saab eller en passat, vi får helt enkelt se :)

På kvällen var det streetrace, men sen kom det några och förstörde det, förstår inte varför de bryr sig, ska de åka runt i hela Sverige och försöka stoppa streetracen bara för deras licens eller? :O Puh!

Idag blir det väl att ta det lugnt och sen ikväll blir det Kalmar och LAGLIGT race :) Nu ska jag äta och sen gå med Ozzy en runda:) Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Emelie Nordmark sa...

visste inte ens att du hade en blogg :S Ska vi ut och gå någon dag?

emelie sa...

okej, tack. =) jadu olika, skicka iväg ett mess när du har tid och lust =)