tisdag 12 maj 2009

12 Maj- 09

Jag är uppe med tuppen idag med, känns väldigt bra för man hinner med mycket, fast det finns inte så mycket att göra känns det som :/ Hade varit mycket bättre om jag hade valpen :) thihi.

Känner mig deprimerad, jag vet att du sa att vi ska kastrera Ozzy först, men hur lång tid ska vi vänta, förhoppningsvis kan vi boka tid till kastrering imorgon och förhoppningsvis kan vi få en tid på fredag eller något, och då förhoppningsvis kanske man kan hämta valpen(om de går med på det jag ska fråga idag) under helgen eller på måndag? Låter inte det bra? Då har jag något att göra :)

Idag ska jag fixa och dona lite. Jag ska:
1. Fixa där uteplatsen ska vara, fylla igen hål och så.
2. Gå lång morgonrunda med Ozzy
3. Laga mat innan Mathias kommer hem vid 12.00
4. Köra upp till Tempo och kpa ingredienser till bröd
5. Ringa till dem med hunden(eftersom jag har lovat dem)
6. Ringa canal digital
7. DISKA :/

Ja, det är nog allt jag ska hinna med idag, inte värst mycket. Jag uppdaterar efter klockan 13.00 då jag ringt till dem med hunden :)

Inga kommentarer: