fredag 15 maj 2009

15 Maj- 09

Usch, känner mig ledsen(?) vet verkligen inte varför. Jag vet inte hur jag ska förklara mina känslor som jag har, kort sagt vill jag börja mitt liv NU och inte SEN! Förstår ni? såklart ni inte gör.

Jag vill börja mitt underbara liv som jag har inne i mitt huvud, jag vill ha massa pengar så jag kan göra vafan jag vill. Jag vill ha ett underbart litet knyte i min mage, jag vill ha en busig liten valp springande runt mig. Jag vill ha gått ut skolan så man slipper skiten (hatar skolan just nu), jag vill ha ett jobb där jag kommer ha jobb hela mitt liv utan att kunna bli uppsagd och så måste jag självklart trivas där, eller om jag ska vara hemmafru och skriva en bok, som jag vill och bli berömd.

Är det för det här jag känner mig ledsen eller vad är det? :S

1 kommentar:

Sofie sa...

jag förstår dej :( Uch Inget vidare Kram!