fredag 15 maj 2009

15 Maj- 09

Ja, nu kom jag precis hem ifrån morgonrundan :) Idag mötte vi både en rottweiler och en schäfer. Hehe. Ozzy blev jätteglad och ville fram till rottweilern så det var lite svårt att hålla, antar nästan att det var en tik eftersom den inte var så grov och eftersom Ozzy blev så "vild".

Nu tänkte jag lata mig i någon timme och sedan vid halv tolv är det bara till att börja med maten, och innan maten ska jag in i duschen :) Efter maten vid typ halv ett ska jag gå och vänta på att min syster kommer med bussen :) Det ska bli trevligt, tror hon ser fram emot det som bara den :) Hon har alltid velat hoppa av med bussen här och nu blir det av. Jag ser också fram emot det såklart :D

Idag har jag börjat med mina allergitabletter, vi får se om de är bra eller inte, men just nu känner jag ingen snuva eller kli i ögonen iaf så än så länge är det positivt :)

Ne om jag ska gå och lata mig lite nu ;P Ha en bra dag!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej skulle du kunna passa våra barn den 23? om du är här du kan få lite betalt om du vill vi ska på cruising :D Kram!