tisdag 12 maj 2009

12 Maj- 09

Har hunnit med det mesta nu på morgonen :) Känner mig hur duktig som helst.
Va tvungen att panta flaskor för att ha råd med jäst, mjölk och smör :/ Lite pinit men så är det ibland. Nu står brödet i ugnen(en av plåtarna) så nu tänkte jag kolla av min tjecklista:

1. Fixa där uteplatsen ska vara, fylla igen hål och så. Efter maten
2. Gå lång morgonrunda med Ozzy Tjeck
3. Laga mat innan Mathias kommer hem vid 12.00 Ska börja snart
4. Köra upp till Tempo och köpa ingredienser till bröd Tjeck
5. Ringa till dem med hunden(eftersom jag har lovat dem) Klockan 13.00
6. Ringa canal digital Senare
7. DISKA :/ Tjeck


Åh, varför kunde man inte kunnat vara hemmafru? :/

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jädrars Emma va du har blitt huslig :D men du hur ka nig öra me dhunden då? jag tycker du borde få köpa den jag menar kastrera Ozzy är väl ingen Panik eller varför måste d ske innan du köper hunden?

Sofie sa...

aha jag visste Ine att han märkte revir kanke Inte så kul Nej...Ja men det måste ju vara skönt att få lite gjort jag virrar ju ba runt hela dagrna :D ....Hoppas han gör d å när ni väl är där falle han ju PLADASK det tror jag ialf...vart e d nånstans?