måndag 11 maj 2009

11 Maj- 09

God morgon :)
Idag är jag uppe med tuppen, klockan ringde och väckte mig och Mathias vid 06.00, för att han skulle iväg, jag kände mig rätt utvilad så tänkte att jag kan med gå upp nu.

Fint väder är det ute så snart blir det en runda runt byn, det var ett tag sedan nu :) Ska försöka sticka in en långrunda varje dag, det har varit lte dåligt med sånt den senaste tiden :/ Men igår var vi ute och idag blir det så hoppas jag att jag inte är för lat för att fortsätta sen ^^,

Sedan blir det en dag ute i trädgården idag :) Ska flytta jordgubbarna och sedan får vi se om jag ska börja gräva eller vad vi ska göra där uteplatsen ska vara sedan :)

Nepp, nu ska jag snart bege mig, men jag tittar in lite senare :) Ha en trevlig morgon!

Kollat på vovsing, får se när hon svarar på mitt mejl :D

Inga kommentarer: