onsdag 27 maj 2009

27 Maj- 09

Hejsan!
Jag har tröttnat på blogg :/ Vet inte varför. Förra veckan kände jag verkligen att jag tyckte om att skriva blogg men nu känner jag att det som jag vill skriva kan jag inte skriva. Vill prata om mina känslor och irritationer men kan inte....

Igår brände jag sönder mina händer :/ Gör riktigt ont. men så är det när man inte är försiktig när man ska in i ugnen och härja.

Idag har jag fikat med Marina och Benita :D riktigt trevligt var det. tackar! Sedan var jag på möte om rehabilitering (hur det nu stavas). Sedan åkte jag hem och hämtade Mathias och då åkte vi och hämtade en frys hos mamma och Micke :D Äntligen har vi två frysar så man kan ha massa mat hemma :D Wiie!

Nu ska jag bara lata mig innan jag ska sooova. Ha en trevlig kväll.

*I remember the days, it´s looong time ago*

1 kommentar:

Marina sa...

men lägg bloggandet på hyllan ett tag då, skriv bara när du känner för de, de ska ju inte behöva va något tvång:)