onsdag 20 maj 2009

20 Maj- 09

Japps, nu hinner jag med uppdateringen. Här åskar det som satan :/ Stackars Ozzy, har fått vara ensam hemma när det åskat som värst. Men nu är jag hemma och när jag kom hem så gosade jag med honom och förklarade att det inte är någon fara och så gav jag honom en godis, sen gick jag runt i lägenheten för att se så det inte har hänt en olycka någonstans. Men ingen olycka och då när jag kom hem så låg han inte vid dörren utan var uppe någonstans!! Han ligger alltid vid dörren när man kommer hem, ALLTID!

Jag har hunnit med det mesta ifrån min tjecklista.
1. tvätta tjeck
2. Långrundor med Ozzy tjeck, förhoppningsvis en till ikväll
3. Handla med Sofi och Micke tjeck
4. Ringa till en person med utbildningar tjänsteärende :/
5. Diska tjeck
6. Plocka iordning halvtjeck
7. På möte med min chef i sommar (få mitt schema)- äntligen! tjeck- men fick inget schema :(

Nu ska jag kolla igenom reklamen och plocka iordning innan Mathias kommer hem, kanske ska ta och ringa henne med utbildningarna en gång till för att se om hon är tillgänglig?

Pyss!

Inga kommentarer: