onsdag 6 maj 2009

6 Maj- 09

Igår var jag i skolan ett tag, känns verkligen inte bra känns som att alla hatar mig, men va fan man måste ju äta?!

När jag kom hem igår så satt jag och tog det lugnt, gick en lång promenad med Mathias och hans pappa och efter det när jag kom hem så började jag baka :) Det blev både bröd och bullar :) Gott som attan blev det också! Men när jag kom hem så hade ju Mathias inte diskat som jag bett honom om :P "Jag hade glömt det". Han är för söt!

Hittade en hund igår med :P Hehe, men Mathias går inte med på det, men om jag ska tala sanning så har jag funderat på att hoppa av skolan, och då har jag tid att ha hund, visst jag ska jobba i sommar, men jag kan kanske ha med mig den ibland, kan också åka hem på rasterna och så är ju Mathias hemma med(som vi vet nu). JAG VILL HA VOVVEN!

Idag åt vi mitt nybakade bröd till frukost och ska snart gå ut med Ozzy! Och sedan går väl dagen åt att städa lite! Have a nice day!

HATAR HATAR A-KASSAN!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Köp den emma haha jag gör allt fö du ska köpa vovve så toja kan få en liten hund kompis

Sofie sa...

det vr ju en emma hund :D så söt den var