lördag 23 maj 2009

23 Maj- 09

God morning! :)
Idag vaknade jag lite innan åtta utan klocka. Klockan ställde jag på nio för att inte sova för länge :P Jag gick upp och har precis varit ute på promenad med Ozzy.. Skönt som vanligt var det.

Idag ska vi ner till stan för att handla något att ha på sig idag på dopet. Ska nog ha mina jeans, pumps och sedan någon ny tröja av något slag :P Har ju presentkort på torgett på 200 så får hitta något där :)

Sedan vid halv tre tror jag det var så är det dop :) Lilla Jullan döps och Mathias ska hålla i henne :D Så sött. Han är så otroligt söt när han har hand om något barn. Fast det är han ju alltid, men speciellt när han har ett barn i famnen ;D

Nu ska jag äta frukost och sedan klä på mig ett par jeans och försöka få med Mathias ner till stan för att inte behöva stressa sen :)Ha en bra dag, det ska jag ha !

Idag har jag och Mathias varit tillsammans i 2 år och 2 månader <3 Love you!

1 kommentar:

Sofie sa...

visst är han bra med barn han blir nog en PEFERKT gudfar jag är så glad att han ville =) Du stressa mej igår haha blev livrädd tänkte HJÄLP ska folk Komma klockan 10 :D vi ses sen KRAM!