fredag 22 maj 2009

22 Maj- 09

Idag vaknade jag av klockan vid 06.00, men somnade tyvärr om, och Mathias med. Jag vaknar till vid 06.37 och skriker på Mathias att klckan var tjugo i. Både han och jag flyger upp ur sängen och klär på oss, springer ner till bilen, tar Mathias bensin till moppen och tankar i bilen eftersom jag inte hade bensin i bilen. Som tur var så var vi i tid iaf. Puh! Ren tur att jag vaknade till pga min mardröm :S

Nu har jag precis ätit lite frukost, och ska snart gå på långrunda med Ozzy, blir lite senare än vanligt idag tyvärr, men vad gör det!

Idag ska jag försöka dammsuga en runda, ska betala endel räkningar nu med eftersom Mathias fått pengar :) Sen händer det nog inte så mycket hos mig, ska kanske träffa Emily. Det var vad vi sa för två dar sen iaf så tänkte skicka ett mess och fråga hur det blir.

Mer uppdatering sen! Hej så länge

Inga kommentarer: