måndag 18 maj 2009

18 Maj- 09

Ja, nu var jag påväg ut. Tänkte gå en runda med Ozzy nu när ändå solen skiner (första gången på den här dagen). Så jag tror det blir en långrunda.

Idag blev det pytt i panna och ägg till mat när Mathias kom hem :) Fick köra honom idag eftersom det regnat hela dagen, men imorgon så får han ta moppen(hoppas på fint väder), för imorgon ska jag hämta ett paket som han inte får veta vad det är i än, så det är bäst att inte berätta det alls eftersom det bara är tills imorgon, så ni får inte skvallra ;P Så imorgon eftermiddag när han kommer hem, om han nu tar moppen, så har jag en överraskning till honom. Är hur nervös som helst :S Tänk om han inte tycker om det? ;D Men det måste han göra.. hihi.

Har inte orkat gå ner i källaren än :P Får ta och göra det senare, eller en annan dag eftersom det inte är panik, men mina jeans måste vara tvättade tills lördag..

Ja, om man ska försöka komma ut på en runda nu? :)

Inga kommentarer: