torsdag 14 maj 2009

14 Maj- 09

Japps, maten blev jättegod idag :) Mathias tyckte verkligen om det :) Tack Leona!
Idag undertiden jag lagade mat han jag dammsuga och torka golven också :) Lagt in mattorna har jag med gjort. Ska snart diska och så ska jag in i duschen, men har inte bestämt om jag ska duscha först och sen ut och gå eller om jag ska ut och gå först :S hehe. Svårt val ;P

Jag har betalat av alla Mathias räkningar nu med, hoppas han blir nöjd att det inte finns en enda kvar :D Nu är det bara min hög kvar ^^, Men den är inte lika stor.

Fick nyss ett telefonsamtal uppe från Orrefors och sommarjobbet :D Wiie, ska dit på Onsdag för att få schema och massa papper, sen har jag fått massa möten jag ska gå på för att få bättre koll på allt, tror det var runt fyra möten på en vecka, men skit samma, det är bra att gå på :P
Jag har fått 8veckors jobb och det är jag nöjd över så förhoppningsvis kan jag köpa en ny bil :D Åh, nu längtar jag ännu mer till sommaren och jag hoppas verkligen att de behöver folk till hösten :D

Ne, om jag ska ta disken, det är inte så mycket :) Ciao!

1 kommentar:

Marina sa...

vet du vilka du ska jobba för?