fredag 15 maj 2009

15 Maj- 09

Ja, nu är jag hemma efter att ha varit med Mathias och dom när de fiskar, men orka stå där och glo ;P Sedan var jag tvungen att åka hem och ge Ozzy mat så han inte svälter :)

Just nu protesterar jag, kanske inte så kul för de andra grannarna men just nu skiter jag i det. Jag spelar hög musik efter att näst intill skällt ut ena grannen eftersom den dånar, och då menar jag verkligen dånar VARJE dag nerifrån dem. Det är riktigt irriterande att höra det dånet så nu spelar jag musik och njuuuuuter riktigt ordentligt, så får vi se ifall de lär sig något.!!!

Åh, jag är sugen på att beställa något, men det är ju inte det bästa man kan göra när man är pank ^^ Men har en sida med massa fint där jag kan beställa massa och betala inom tre månader, men hur bra är det egentligen? :S Men funderar på att kika in en liiiiten stund iaf :P Det kan väl inte skada?

Imorgon ska jag, Mathias och Ozzy tälta :P Det ska bli roligt att se hur det går. hehe ^^ Så vi ska tillbringa hela dagen imorgon och sedan söndagen hos mamma, men just nu kom jag på att Johanna har konfirmation vid 10.00 på söndagen :S Hundvakt?! Jisses, har jag helt förträngt :S Undra om mamma kan vara det? eller det kanske inte funkar? :/ Får prata med Mathias om det när han kommer hem :)

Nu ska jag kolla lite på internet :) Ha en trevlig kväll, det ska jag ha- Njuuuuuuta ;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er Ozzy kan vara hos mej
Helen

Sofie sa...

hihi va mysigt att Tälta :D Hoppa ni Inte fryser Ha en Skön helg Kram!