tisdag 19 maj 2009

19 Maj- 09

Nu är jag nervös :S Det är ca 1 h kvar till Mathias kommer hem och jag ska sminka mig och fixa iordning lite :D Tänk om han är som vanligt? Och inte bara WOOOW?! Gaaah, vill inte ens tänka tanken för då kommer jag må piss :/

Idag blev det pommes, hamburgare och bearnésås till mat :) Frukost blev glass, maräng och kolasås (a). Jag vet, inte nyttigt men när man har en sambo som inte säger till att brödet snart är slut eller som tar upp en brödlimpa ifrån frysen så får det bli så :/ Så när jag skulle äta frukost så upptäckte jag att jag inte kunde äta mackor, och gröt utan mjölk funkar inte så då när hungern var som värst fick jag minska hungern med glass :P

Ne om man ska ta och fixa till att här nu! Ha det så bra, det hoppas jag att jag ska ha :S

4 kommentarer:

Sofie sa...

det blir kanoners :D ohh nu undrar jag va ni har för er :D nyfiken som jag är vi ses Imorgon då Kram!

Jennie sa...

ja det gör väl det .
Beräknad förlossning är den 20 september ! ;D

Jennie sa...

nej inte så jätte lång tid :) Göransson är pappan , det vet du säkert vem det är , hahaa

Sofie sa...

vi ses enare idag då :D