tisdag 19 maj 2009

19 Maj- 09

Jag måste bara skriva att jag är så stolt över våran hund :D Kom precis hem ifrån en underbar runda med honom och idag på promenaden så var han jätteduktig (visst att han morrade åt en husvagn, men annars). Han lyssnade hur bra som helst, sket nästan i den hund som brukar skälla, och gick fint heeeeela vägen hem :D Åh, man märker att allt jobb med honom det senaste halvåret har gett resultat, visst att det har visat sig mer nu när jag börjat gå långrundor med honom men iaf- Han är duktig.

Visst att han kan vara på världens tjurigaste humör och morrar och ha sig och att man kan vara världens ovän med honom, men han är underbar. Han är fan den underbaraste hund jag vet. Han har sina ljusa dar, precis som jag. När man är ledsen och gråter då vet han vad han ska göra, han kommer och slickar en i ansiktet eller på handen och sedan sätter han ner rumpan pladask i knäet :) Det betyder mycket, det betyder så otroligt mycket och man blir gladare när han gör det. Och man blir otroligt glad när folk vänder sig om och tittar på honom och då tänker man "Javisst, det här är vår hund och han är as snygg ;D"




Visst är han snygg? ;D

2 kommentarer:

Sofie sa...

Lind skickade ett mes att hon Inte skulle Komma så då tar vi bort henne som fadder tycker d e så jävla dåligt fakiskt så nu blir d mathias,Tom å Anna deras moster =) men mathias är väl den jag är mest Nöjd med haha :D ja vi kan när du kan :D så tacksam att du kan Hjälpa oss bara kram!

Jennie sa...

jo det är okej . lite trött och sådär , men jag får ta igen mig nu efter studenten , innan bebisen kommer :) haha . Har ju lite ont i ryggen o så , men det hör väl till ! :)