tisdag 19 maj 2009

19 Maj- 09

Usch va segt det var att gå upp idag :/ Gick upp ca 06.20. Vaknade inatt av panik att vi hade försovit oss, men klockan var bara fyra då så det var ju ingen fara. Jag tittade lite på Mathias och sedan somnade jag om.

Nu är jag riktigt hungrig, tänkte ta mig någon macka och sedan gå på promenad, känner att fettet börjar bli fastare på magen och det känns så bra :D Ska bara börja orka göra sit- ups och gå till gymmet :/
Efter promenaden vet jag inte vad jag ska göra, men funderar på att lägga mig och kolla på en film innan jag ska hämta paketet i affären :) Sedan ska jag försöka få ihop någon mat utav det vi har, det var länge sen frysen och kylskåpet var så här tomt :/ Visst frysen är väl inte tom, men man kan inte exprimentera och försöka få ihop någon härlig middag. Utan idag får det väl bli typ ris och nuggets eller pommes och hamburgare :/ Men på fredag då får Mathias pengar och då ska vi handla :D

Ne, nu ska jag äta frukost och sedan promenixa. Uppdaterar senare!

1 kommentar:

emelie sa...

okej. japp jag ska dit , vi är redan 7 eller 8 i bilen tyvärr.