onsdag 20 maj 2009

20 Maj- 09

Ja idag är det löningsdag för de flesta, men inte för mig :P Det kommer på måndag. Usch, känns som en hel evighet. Så på måndag ska jag betala alla mina räkningar, fast de som jag har delbetalning på ska jag bara lägga in lite i. Sen måste jag ha pengar till bilbesiktningen med som ska göras den 3 Juni om jag inte minns fel? :S

Idag har jag mycket att göra känns det som:
1. tvätta
2. Långrundor med Ozzy
3. Handla med Sofi och Micke
4. Ringa till en person med utbildningar
5. Diska
6. Plocka iordning
7. På möte med min chef i sommar (få mitt schema)- äntligen!

Det är bra att vi gjorde så mycket mat igår annars hade jag fått ställa mig och göra mat idag med. Tur att det blev en hel bytta så jag slipper :D

Nästa vecka är jag i stan nästan varje dag eftersom jag ska på massa möten som gäller sommarjobbet, typ brandinformation och massa :) Det kan vara intressant, eller väldigt uttråkat. Det märker vi, men viktigt är det iaf!

Nu ska jag snart gå ner i tvättstugan och starta maskiner för då hinner jag byta maskin innan jag ska på mötet med :) Sen efter tvättstugan så ska jag ta Ozzy på en runda! Men vet inte vilken ännu. Så ha en bra dag så märker vi när jag hinner uppdatera! Pyss..

2 kommentarer:

Jennie sa...

jaa , trodde nästan det ! :) haha!
jasså , ni var i emmaboda i fredags? :) trevligt med lite fest !

Jennie sa...

okej , :) haha det blir ju så ibland ! :)

vi har varit tillsammans i ett & ett halvt år . :)