torsdag 21 maj 2009

21 Maj- 09

God morgon! Vaknade idag klockan åtta, men orkade inte stiga upp fören halv nio :P Har varit ute på en promenad med Ozzy med, han fick värsta dampet när hunden började skälla idag, fråga mig inte varför :S Men det gick bra iaf!

Idag vill jag bygga staket eftersom Mathias är ledig idag. Men Mathias vill inte det som det verkade igår så då skiter jag i det. Orkar inte bry mig om det förbaskade staketet längre- tar ju sån jävla tid!! Han ska alltid göra massa annat onödigt istället och om jag ska försöka mig på det så kommer det gå åt helvete :S Måla, det kan jag göra men inte bygga ihop det.

Så idag blir det att vika tvätt, få Mathias att hämta mattan i källaren och plocka iordning här inne. Sen om det fortfarande är fint väder ska jag ut och sola och läsa min bok :) Den börja bli väldigt spännande! Hatar mamman i boken :/

Nu ska jag in i duschen! Pusss

Inga kommentarer: