fredag 29 maj 2009

29 Maj- 09

Hej, idag blev det inget morgon inlägg eftersom det har varit en händelserik dag idag. Igår var jag och Mathias nere i stan en runda, fick med oss Borg och Danne hem hit för att kolla skräckfilm och lite sånt :) Trevligt som tusan var det! De spelade lite gitarr hero medan jag diskade och plockade iordning(ser för jävligt ut nu iaf). Sedan kom Mats hit en runda för att umgås med oss.
Sedan började skräckfilmen vid ca 00.00 och jag var as trött så somnade!? Första gången jag somnar till en skräckfilm :P Sedan ville de kolla på en film till men då sa jag och Mathias: God natt! (klockan var då ca 02.30).

Idag vaknade jag vid 10.00 ca och tog då Ozzy på en promenad. Efter promenaden fick han mat och jag min efterlängtade dusch :) Sedan skjutsade vi ner Borg, Danne och Mats till stan, fick bensinslut och handlade en morsdag present till min mor och till Mathias mor :) Efter det hämtade vi Micke för att köra till Emmaboda och rasslebygds punkfestival eller något sånt.

När vi var på väg hem så körde vi lite skogsvägar och stannade vid en sjö där det är riktigt fint :) När vi körde därifrån så fick vi reda på att Thea blivit biten av en huggorm. Det är väl farligt när man blir biten? :S Otäckt som satan, men hoppas verkligen på att allt blir bra!

Nu är vi iaf hemma och varit det i ca 1 timme. Tänkte ta mig utåt och gå långrunda med Ozzy nu medan Mathias vilar :)

Jag känner verkligen min kärlek till dig nu, jag skulle aldrig klara mig utan dig, Mathias. Men ändå känns det tomt :/ Jag vill börja nu, inte sen. NUU!

Inga kommentarer: