fredag 22 maj 2009

22 Maj- 09

Japp, nu har jag grejat lite. Ska snart börja med maten :) Efter maten ska jag dammsuga och duscha. Långrundan med Ozzy idag var ingen dröm precis men ingen mardröm heller. Men han hade trotsdag igår och verkar ha det idag med.hmm.!

Känns som att det är så mycket jag vill skriva men glömmer det lika snabb. En sak jag glömde skriva igår var att jag fick en blomma av Mathias :D Jag blev jätteglad och nu står den på bordet i köket. Han är så snäll min lille pojk ^^ Älskar dig över hela mitt hjärta!



OBS! Ej rosen på bilden

En annan sak som jag glömde skriva i Onsdags var att jag höll på att bli nerslagen av en lastbilschauför :P Lite komiskt faktiskt, enligt mig men kanske inte av de andra i bilen ^^,

Det var så här, jag och Mathias bror och fru hade varit nere och handlat i stan. När vi kommer på flygsfors vägen så kör det ut en lastbil MED släp ca 50 framför mig. Jag börjar bromsa men eftersom de hade storhandlat så var bilen lite tung så bromsen verkade inte ta så bra så jag fick panik :S Slängde upp fingret i rutan och så kom svordomsramsan fram som man kanske inte ska skriva här ifall barn eller liknande läser :P Jag kommer inte framåt eftersom lastbilens släp står i min körbana och sedan säger Micke (Mathias bror)- Han hoppar ur lastbilen!

Jag fick panik igen och börjar köra, för det fanns plats om jag körde förbi släpet upp på uppfarten och sedan ner på vägen på andra sidan, så så gjorde jag. Micke satt och sa att lastbilschaufören hade varit nästan framme vid passagerardörren när jag körde så det var nära han slet upp dörren. Sofi satt i baksätet och asgarvade, jag började med skratta för visst fan var det skoj :D Om han hade hunnit fram till min bildörr hade jag ju låst och suttit och retat honom lite till innan jag kört ;P


Ne, nu ska jag skala potatis ;D Vi hörs !

Inga kommentarer: