torsdag 14 maj 2009

14 Maj- 09

God morgon mina läsare!
Idag var det väldigt jobbigt att kliva upp ur den varma, sköna sängen :/ Men upp kom jag. hehe.
Det är lite mulet ute just nu, men kan hoppas på att det klarnar upp så det är lite solsken ute idag, jag tänkte vänta med långrundan en halvtimme ungefär och hoppas på att solen redan börjat skina då :)

Idag är det ingen vanlig dag för det är Emilys födelsedag! HURRA HURRA HURRA! Grattis sweet, vi ses i e.m :) Har tagit upp muffins och bullar som vi kan fika på ;D (onyttig som jag är).

Har börjat känna av allergi som satan nu:/ Nyser hela tiden, snorig och svårt att andas. Jävla Björkar och pollen :P Frågade Mathias idag om jag kunde få låna 170 kr för sprutan så jag kan ta den så fort som möjligt, men fick inget bra svar så vet inte om jag ska ringa och boka tid eller inte, fy fan för allergi säger jag bara! Hur ska det gå på långrundan idag? När jag inte har några allergitabletter heller :S Får ta med mig bricanylet så jag inte dör där ute...

Aja, idag ska jag städa lite, dammsuga och plocka iordning, får se vad jag hinner. Sen ska jag ju laga mat till Mathias, betala hans räkningar och så ska jag vara snäll och köpa cigaretter och snus till honom och köra upp med :) Snällare kan man inte vara, eller hur? :)

Funderar på att börja läsa igen, jag har ju typ 15 nyinköpta böcker som jag inte ens har läst :S Kanske ska ta och börja med det någon gång? Det ska jag fan göra, boken jag ska börja läsa blir:
Kärleksbarnet av Hillevi Wahl :)

Nu ska jag gå ut med Ozzy, orkar inte vänta mer och han vaknade precis med så det är bra tajming :)
Ciao!

4 kommentarer:

Sofie sa...

jag täönkte bara kolla med dej om du kan ta ut 200 som vi skulle få låna tills på onsda ? jag frågade mathia om d igå :) vore jätte snällt ha en bra dag kram!

Sofie sa...

troligtvis var det migrän men är fortf yr å konstig :( Micke kan ju komma o hämta dom en tack =)

Sofie sa...

försten kan du hjälpa mej at baka nästa freda? tänkte lite muffins och bullar kanske? Barnen e poå dagis mellan 9-14 så under den tiden :D Kram!

Marina sa...

japp benitha fyllde år igår den 13:e, 25 år!! :) ska dit på lördag så jag hälsar då:)