tisdag 11 maj 2010

Äntligen solsken!

God morgon alla sötnötar! :)
Eller det är väl inte morgon för mig egentligen då jag gick upp vid 05.00
Gud så segt det var att komma upp idag :S
Men upp kom jag!
Jag körde ner Mathias till jobbet och sedan åkte jag hem för att ge mig och Ozzy frukost!

Frukosten är avklarad för länge sen och har hunnit med att titta på en film också :)
Så nu tänkte jag att jag ska ta av sängkläderna och hänga ut täckena på vädring :) Det behövs ibland kan jag tro!
Sedan blir det storstädning i hela lägenheten och självklart långpromenad med Ingela och Freja :)
Det finns en del att stå i med hela tiden! :P
Idag saknar jag jobbet lite faktiskt!
Har inte jobbat så mkt nu av vissa anledningar, men imorgon ska jag dit på möte och jobb på Torsdag :)
Det är typiskt att jag ska jobba på torsdag för då är Mathias ledig!
Han har lyx denna veckan då han bara jobbar måndag, tisdag och onsdag sen är han ledig Torsdag- Söndag! :)
skulle inte förvåna mig om jag ska få jobba då, men det gör mig inget för har varit hemma så mkt nu!

Nehe! Nu ska jag ta tag i lägenheten innan promenaden :)
Ha en underbart solig dag!
Kram kram

Inga kommentarer: